ETAPY PROCESU NAPRAWY

Dostarczamy naszym Klientom wysokiej jakości rozwiązań, których celem jest możliwie jak najszybsza realizacja zamówienia. Maszyny serwisowane przez naszych specjalistów są wolne od wad i gotowe do długotrwałej i niezawodnej pracy.

1

Wypełnienie formularza naprawy

W formularzu zgłoszenia naprawy, prosimy o podanie szczegółów dotyczące usterki szprzętu oraz szczegółowe dane Klienta.

1

2

Odpowiedź wsparcia technicznego

W zależności od złożoności procesu serwisowego serwis może się odbyć w siedzibie TechSystem lub na miejscu u Klienta.  Poczekaj na odpowiedź eksperta z działu techniczno-serwisowego, który poinformuje Cię o miejscu możliwej naprawy sprzętu.

3

Decyzja Klienta

Po wycenie naprawy sprzętu czekamy na na decyzję Zleceniodawcy odnośnie naprawy.

3

4

Umówienie terminu naprawy

Określenie czasu naprawy oraz terminu transportu / przyjazdu serwisantów.

5

Naprawa usterki

Podjęcie procesu naprawy sprzętu. Serwisant naprawia sprzęt, używając autoryzowanych maszyn serwisowych.

5

6

Zakończenie naprawy

Po dokonanej naprawie i pozytywnie zakończonych testach serwisant oddaje sprzęt do użytkowania.

7

Finalizacja zamówienia

Po wykonaniu zlecenia, serwisant wystawia protokół wykoanania naprawy wraz z omówieniem szczegółów dot. przeprowadzonych napraw, wymian. Przypomnienie warunków prawidłowej ekspolatacji sprzętu.

7